می تواند بیمار سلول های بنیادی راهنما نفروپاتی IgA خارج شدن از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند بیمار سلول های بنیادی راهنما نفروپاتی IgA خارج شدن از دیالیز

می تواند سلول های بنیادی کمک نفروپاتی IgA بیمار از دیالیز را دریافت کنم؟ مشخص شده است که دیالیز رایج ترین راه برای از بین بردن کسانی که علائم ناشی از نارسایی کلیه است، اما آن را نیز به برخی از عوارض جانبی را، چه چیزی بیشتر، می تواند مشکلات را حل نمی کلیه را تشکیل می دهند علت زمینه ای آن است. بنابراین بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به دنبال برخی از درمان های جایگزین دیگر.
می تواند سلول های بنیادی دریافت کمک نفروپاتی IgA بیمار دیالیز خلاص شدن از شر؟
سلول های بنیادی یک نوع درمان که با هدف اختلال سیستم ایمنی صحیح است و نفروپاتی IgA یکی از بیماری مصونیت است که با رسوب کمپلکسهای ایمنی در کلیه ایجاد می شود، به طوری که سلول های بنیادی اثر خوب در درمان این بیماری است. با کمک از این درمان، افرادی که تحت درمان با دیالیز می توانید از شر آن را دریافت با این بیماری به خوبی می رود.
چگونه می توان سلول های بنیادی دریافت کمک نفروپاتی IgA بیمار دیالیز خلاص شدن از شر؟
در این روش درمانی یک درمان علمی و سیستمیک شامل 6 مرحله --- تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی بدن، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی است. توسط کسانی که شش مرحله، این درمان می تواند اختلال کلیه با اصلاح اختلال ایمنی بازگرداند.
همکاری با درمان های دیگر، این درمان می تواند کمک به غلظت IgA نفروپاتی بیمار بهتر زندگی می کنند بدون دیالیز یا پیوند. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: